четвер, 23 серпня 2012 р.

Підпис бухгалтера, який працює у підприємця, в електронному звіті

У ФО – підприємця є бухгалтер, (без права підпису платіжних доручень та інших банківських документів), в обов’язки якого входить виписка податкових накладних. Головного бухгалтера немає. Всю звітність підписує лише підприємець. Є електронні ключі з цифровим підписом ФО- підприємця та печатки. Чи може цей бухгалтер ставити свій підпис та прізвище на тих податкових накладних, які підлягають реєстрації в ЄДР, чи це повинен робити підприємець?

Відповідно до п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. N 1246: продавець, що є фізичною особою - підприємцем, накладає електронний цифровий підпис у такому порядку:
  • першим - електронний цифровий підпис фізичної особи - підприємця;
  • другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
Для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі, продавець отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає податковому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи.
У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб продавця накладаються у такому порядку:
  • першим - електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
  • другим - електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки продавця.
  Державна податкова служба у м. Києві


Немає коментарів:

Дописати коментар