З метою здійснення контролю за сплатою податку на нерухоме майно, 
відмінне  від земельної ділянки, Міндоходів наказом від 22.10.2013 № 611
 затвердило  Порядок інформування про надіслані (вручені) податкові 
повідомлення-рішення. 
Даним Порядком передбачено, що контролюючий орган обчислює суму податку 
на  нерухоме майно, яке перебуває у власності фізичної особи, та 
надсилає (вручає)  йому податкове повідомлення-рішення про сплату 
податку з відповідними  платіжними реквізитами, зокрема, органів 
місцевого самоврядування за  місцезнаходженням кожного з об’єктів 
житлової нерухомості.
Податкове повідомлення-рішення вважається врученим фізичній особі – 
платнику  податків, якщо його вручено їй особисто або надіслано на 
адресу за місцем  проживання з повідомленням про вручення.
У разі, коли неможливо вручити платнику податків податкове  
повідомлення-рішення, воно буде вважатися врученим платнику податків у 
день,  вказаний поштовою службою в повідомленні про вручення із 
зазначенням причин  невручення.
Після повернення корінця податкового повідомлення-рішення до 
контролюючого  органу за місцем проживання (реєстрації) фізичної особи –
 платника податку  відповідальні працівники підрозділу доходів і зборів з
 фізичних осіб не пізніше  наступного дня після повернення податкового 
повідомлення-рішення вносять до  підсистеми «Облік платежів» ІС 
«Податковий блок» з корінця податкового  повідомлення-рішення дату 
вручення (отримання) платнику податку податкового  повідомлення-рішення.
Працівники підрозділу доходів і зборів з фізичних осіб відповідного  
контролюючого органу за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості 
отримують  можливість доступу до даних щодо надісланих (вручених) 
платнику податку  податкових повідомлень-рішень про сплату податку на 
нерухомість та здійснюють  контроль за сплатою податку на нерухоме 
майно, відмінне від земельної ділянки.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар