З метою здійснення контролю за сплатою податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, Міндоходів наказом від 22.10.2013 № 611
затвердило Порядок інформування про надіслані (вручені) податкові
повідомлення-рішення.
Даним Порядком передбачено, що контролюючий орган обчислює суму податку
на нерухоме майно, яке перебуває у власності фізичної особи, та
надсилає (вручає) йому податкове повідомлення-рішення про сплату
податку з відповідними платіжними реквізитами, зокрема, органів
місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів
житлової нерухомості.
Податкове повідомлення-рішення вважається врученим фізичній особі –
платнику податків, якщо його вручено їй особисто або надіслано на
адресу за місцем проживання з повідомленням про вручення.
У разі, коли неможливо вручити платнику податків податкове
повідомлення-рішення, воно буде вважатися врученим платнику податків у
день, вказаний поштовою службою в повідомленні про вручення із
зазначенням причин невручення.
Після повернення корінця податкового повідомлення-рішення до
контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) фізичної особи –
платника податку відповідальні працівники підрозділу доходів і зборів з
фізичних осіб не пізніше наступного дня після повернення податкового
повідомлення-рішення вносять до підсистеми «Облік платежів» ІС
«Податковий блок» з корінця податкового повідомлення-рішення дату
вручення (отримання) платнику податку податкового повідомлення-рішення.
Працівники підрозділу доходів і зборів з фізичних осіб відповідного
контролюючого органу за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості
отримують можливість доступу до даних щодо надісланих (вручених)
платнику податку податкових повідомлень-рішень про сплату податку на
нерухомість та здійснюють контроль за сплатою податку на нерухоме
майно, відмінне від земельної ділянки.
Немає коментарів:
Дописати коментар