середа, 4 грудня 2013 р.

Затверджено порядок отримання фізичними особами повідомлень-рішень для сплати податку на нерухомість

З метою здійснення контролю за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Міндоходів наказом від 22.10.2013 № 611 затвердило Порядок інформування про надіслані (вручені) податкові повідомлення-рішення.

Даним Порядком передбачено, що контролюючий орган обчислює суму податку на нерухоме майно, яке перебуває у власності фізичної особи, та надсилає (вручає) йому податкове повідомлення-рішення про сплату податку з відповідними платіжними реквізитами, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Податкове повідомлення-рішення вважається врученим фізичній особі – платнику податків, якщо його вручено їй особисто або надіслано на адресу за місцем проживання з повідомленням про вручення.

У разі, коли неможливо вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення, воно буде вважатися врученим платнику податків у день, вказаний поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Після повернення корінця податкового повідомлення-рішення до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) фізичної особи – платника податку відповідальні працівники підрозділу доходів і зборів з фізичних осіб не пізніше наступного дня після повернення податкового повідомлення-рішення вносять до підсистеми «Облік платежів» ІС «Податковий блок» з корінця податкового повідомлення-рішення дату вручення (отримання) платнику податку податкового повідомлення-рішення.

Працівники підрозділу доходів і зборів з фізичних осіб відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості отримують можливість доступу до даних щодо надісланих (вручених) платнику податку податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухомість та здійснюють контроль за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Немає коментарів:

Дописати коментар