середа, 18 липня 2012 р.

Чи має право ФОП відшкодовувати витрати на відрядження найманому працівнику?

Згідно з статті 121 Кодексу законів про працю працівники мають право на відшкодування витрат та отримання інших компенсацій у зв'язку із службовим відрядженням. Надання коштів на відрядження врегульовані пп.140.1.7 п.140.1 ст.140 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ), наказом Міністерства фінансів України від 13.03.98 № 59 “Про затвердження Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 березня 1998 р. N 218/2658 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 17 березня 2011 р. N 362).

Після повернення з відрядження працівник зобов'язаний надати звіт про витрачені грошові кошти, в тому числі і особисті кошти, які він витратив на службове відрядження, пов'язане саме з підприємницькою діяльністю підприємця, а не за власними потребами працівника.

Умовою відшкодування витрат на відрядження є наявність оригіналу документів, що підтверджують вартість таких витрат (квитки, квитанції, чеки, розрахунки тощо).

Витрати, що не підтверджені документально, або зовсім не підлягають відшкодуванню і включенню до валових витрат підприємця, або можуть бути відшкодовані працівнику за рахунок коштів підприємця з податковими наслідками, тобто, такі витрати згідно з п.п. «г» п.п.164.2.17 п.164.2 ст.164 ПКУ є додатковими благами відрядженого працівника та підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.

Єдина база податкових знань

Немає коментарів:

Дописати коментар