Подскажите пожалуйста, как вы относитесь к поголовной обязанности сдавать отчет в электронном виде плательщикам единого налога. Если у предпринимателя нет наемных работников, это всего 4 отчета в год! Потратить время и деньги на оформление подписи, освоить программу (при наличии компьютера), купить его при отсутствии - не многовато ли?!
Когда в действиях налоговых органов не будет перегибов?! Давайте идти в одном направлении!!!
Відповідно до п. 49.3 ст. 49 глави 2 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755 (далі - Кодекс) податкова декларація подається до органу державної податкової служби за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Пунктом 49.4 ст. 49 Кодексу визначено, що платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Згідно ч.3 ст. 55 Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. N 436-IV суб'єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб'єктів малого підприємництва, у тому числі до суб'єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. Суб'єктами мікропідприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Суб'єктами малого підприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Якщо суб’єкт господарювання не відноситься до категорії суб'єктів великого та середнього підприємництва відповідно до вимог ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України, то зазначений суб’єкт господарювання подає податкову звітність до органу ДПС за власним вибором в один із способів, передбачених п. 49.3 ст. 49 глави 2 розділу II Кодексу.
Разом з тим звертаю Вашу увагу, що в ДПС України створений Центр сертифікації ключів, який на сьогоднішній день вже отримав акредитацію і тепер податкова служба безкоштовно видає і генерує електронні ключі. Також податкова служба надає безкоштовно програмне забезпечення для подання звітності в електронному вигляді.
Це дасть можливість платникам податків використовувати цифровий підпис як при взаємодії з податковою службою, так і з іншими органами державної влади. (адреса сайту Центру cskidd.gov.ua). В разі заключення договору про визнання електронних документів платник податків буде мати можливість одержувати дані про надходження на його адресу запитів про надання інформації чи документів, що мають юридичну чинність з повідомленням про вручення.
За матеріалами веб-конференції з Головою Державної податкової служби у Полтавській області Володимиром Задорожним
Немає коментарів:
Дописати коментар